Thursday, September 21, 2017



VIRGIN NISA*R

     Sejak kecil, Nisa Ouds terbiasa dengan minyak rambut nenda yang berbau jasmin. Minyak rambut buatan bonda pula daripada santan kelapa dan daun pandan. Wangi. Harum. Sedap baunya. Kebetulan keturunan kami keduanya lambat beruban. Jadi tidak berapa kisah tentang uban. 

     VIRGIN NISA*R dicipta sebagai formula Nisa Ouds sendiri dalam menggabungkan inspirasi daripada sebelah ayah yang kenal dengan Oud atau gaharu. Dipertingkatkan penggunaan Minyak Kelapa (idea dari formula sebelah ibu) dengan memilih kelapa yang muncul pertama kali dalam sebatang pokok atau dipanggil Kelapa Dara. Disesuaikan dengan Oud atau gaharu (dalam Bahasa Melayu) yang sememangnya hanya sekali sahaja Oud diambil daripada sebatang pohon jadi amat sesuai juga dipanggil Virgin Oud. Dimewahkan dengan Virgin Argan dan Virgin Olive Oil yang sangat bermanfaat kepada kulit kepala dan rambut.

     Silalah cuba! 
"Hanya rambut sihat"
("Just beautiful hair")

www.instagram.com/nisa_ouds_r_perfumery
Hotline: +6011.2557.6371
WhatsApp: +6011.3831.4771


     Cara penggunaan VIRGIN NISA*R: Sapukan pada rambut dan kulit kepala selepas mencuci dan mengeringkan rambut. Kesan bau minyak adalah berbeza bagi setiap individu. Bau semulajadi. Lembut dan segar. Sesuai untuk setiap peringkat umur dan jenis rambut samada lurus atau kerinting, rambut bermasalah atau kulit kepala kering.

     VIRGIN NISA*R Hair Care memenuhi keperluan individu yang begitu mementingkan kesihatan rambut disamping kecantikan semulajadi dengan bahan-bahan alami 100%. Bagi yang sudah terbiasa dengan 'agarwood' atau gaharu ataupun OUD pasti lebih maklum akan nilainya. Tidak hairanlah VIRGIN NISA*R mendapat permintaan daripada penggemar-penggemar gaharu seluruh dunia walaupun harganya agak tinggi.

     Kata orang Melayu, "Alah membeli menang memakai". Itulah maksudnya. Walaupun harga sesuatu barang itu mahal dan sukar diperolehi, kebaikan daripanya tidak dapat disangkal. Mahal kerana nilainya, faedahnya kepada kita.

     Akan datang VIRGIN NISA*R mengandungi haruman Jasmin daripada pati bunga Jasmin. Sesuau bagi anda yang meminati bau Jasmin.

     VIRGIN NISA*R melengkapkan rangkaian penjagaan diri dalam siri NISA BEAUTY yang begitu mewah dengan bahan-bahan asli. Tanpa sedikit pun bahan tiruan, kerana diri kita perlukan yang terbaik.

      Produk terbaru bulan hadapan, Mac 2018

      FELYSCH HAIR CREAM

Untuk anda yang lebih suka kepada krim rambut.
Info terkini sentiasa dimuat naik di instagram;
@nisa_ouds_r_perfumery
@nisa_ouds_r_perfumery2
@arrogantbynisa
@haiyi_perfumes
@felyschanour





No comments:

Post a Comment