Wednesday, September 13, 2017

NISABEAUTY


NISA*R SKIN REPAIR 8 HOURS











NISA*R SKIN REPAIR 8 HOURS - HEAVENLY FRUIT

Aloe vera, Aloeswood, Pomegranate,Virgin Coconut Oil, and Zam-zam Water

NISA*R SKIN REPAIR 8 HOURS - ROSE

Aloe vera, Aloeswood, Rose, Olive Oil, Virgin Coconut Oil, and Zam-zam Water



     NISA*R SKIN REPAIR 8 HOURS - HEAVENLY FRUIT dan NISA*R SKIN REPAIR 8 HOURS - ROSE mempunyai keistimewaan dalam penyembuhan dan memperbaiki semula pembaharuan kulit yang berlaku setiap hari.

     Target pengguna kepada kedua-dua serum ini adalah golongan yang berusia 40 tahun ke atas kerana proses semulajadi pembaharuan kulit telah merosot sehingga 50% atau dua kali lebih lambat daripada biasa. 

     Apabila mencipta serum yang terbaik dan berkesan untuk sasaran tertentu, secara tidak langsung NISA*R SKIN REPAIR 8 HOURS amat bermanfaat untuk semua golongan usia, terutamanya yang mementingkan penjagaan kulit yang optimum.

     NISA*R SKIN REPAIR 8 HOURS juga diuji kepada pesakit-pesakit kulit kronik yang mendapat rawatan di Klinik Pakar Kulit di Hospital Besar, Kuantan menjadikan tempoh penyembuhan semakin pendek dan kerosakan kulit secara kekal yang mungkin terjadi pada kulit akibat penyakit seperti 'scabies' , kudis dan ruam yang teruk, dapat dielakkan. Masalah jerawat juga dapat dibendung walau betapa teruk masalah jerawat tersebut.

    NISA*R SKIN REPAIR 8 HOURS mengandungi bahan-bahan semulajadi yang selamat pada kulit. Bahan pelembab terbaik yang terdapat dalam minyak zaitun ada di dalam NISA*R SKIN REPAIR 8 HOURS - ROSE. Aloe vera. Virgin Coconut oil atau minyak kelapa dara adalah agen penyembuhan paling berkesan bagi kulit yang cedera. Aloeswood atau gaharu sebagai anti oksidan dan anti bakteria yang tinggi, dapat memberi kesan awet muda apabila berperanan sebagai memulihkan kulit seperti sebelumnya. Pati buah delima atau Pomegranate dengan bioaktif, vitamin, mineral, kaya dengan fiber, juga menjadi makan kulit yang sangat baik. Serum mewah ini diperkayakan oleh air zam-zam yang merupakan sumber alkali yang tertinggi di dalam air.

     Kami menjemput anda untuk merasai sendiri pengalaman bersama NISA*R SKIN REPAIR 8 HOURS - HEAVENLY FRUIT dan NISA*R SKIN REPAIR 8 HOURS -ROSE. Serum yang semulajadi untuk hasil yang sempurna tanpa kesan kimia yang membahayakan kulit terutamanya dalam jangkamasa panjang. Kita memerlukan kulit yang sihat untuk selamanya.

   www.instagram.com/nisa_ouds_r_perfumery 💓😉

Limited Edition






No comments:

Post a Comment