Saturday, September 9, 2017

BEAUTIFUL SMILE


BEAUTIFUL SMILE πŸ˜†(SENYUMAN MANIS)






BEAUTIFUL SMILE merujuk kepada senyuman paling manis bila anda mempunyai bibir yang sihat dan cantik.

Bagaimana anda ingin mempunyai bibir cantik dan senyuman yang sangat membahagiakan? Bergantung kepada cara anda menjaga kesihatan dan kecantikan bibir anda. NISA OUDS*R mengeluarkan dua jenis produk penjagaan bibir yang begitu istimewa dan sempurna: NISA*R LIP BALM dan NISA*R LIP GLOSS.

NISA*R LIP BALM mahupun NISA*R LIP GLOSS sesuai untuk semua peringkat umur, baik untuk setiap masalah bibir, untuk anda semua. Unisex. Bentuk bekas yang kecil dan mudah dibawa. Isipadu minima seberat 5ml dan 8ml memudahkan anda membawanya ke mana sahaja.

NISA*R LIP BALM lebih pekat seperti gel. Mengandungi Oud, Olive atau minyak zaitun sebagai pelembab terbaik, Minyak Kelapa Dara dan Aloe Vera atau daun lidah buaya yang terkenal sebagai agen penyembuhan pantas, juga Air Zam-zam sebagai sumber alkali terbaik.

NISA*R LIP GLOSS sungguh istimewa dengan helaian bunga Saffron atau Za'faran kering untuk mendapatkan warna semulajadi disamping khasiatnya yang sangat tinggi sebagai herba yang paling tinggi harganya di dunia. Digandingkan pula dengan keajaiban 'liquid gold' gaharu atau Oud, Aloe Vera, Minyak Kelapa Dara dan juga Air Zam-zam.

Ucapkan selamat tinggal kepada bibir yang tidak sihat!


www.instagram.com/nisa_ouds_r_perfumery
Sertai grup BEAUTIFUL SMILEπŸ˜‰ di facebook







No comments:

Post a Comment