Sunday, October 29, 2017

NISA*R NIGHT SERUM with SAFFRON (#NNSS)


Just launched 24 hours ago via www.instagram.com/nisa_ouds_r_perfumery
--------------------------------------------------------------------------------------------

Can't wait every night to wear NNSS (NISA*R NIGHT SERUM with SAFFRON)
Experience it, you'll know it!
----------------------------------

November 10, 2017

Met my teenage best friend. We are ladies boss for our own cosmetic product. She said:

"You don't have any eye bag!"

Nisa Ouds:

" Don't have, because of oud!"

My friend,

"Oh"
---------------
Meetings.
Parkroyal Services Suites, Bukit Bintang, Kuala Lumpur.

Arabian Lady:

"How old are you?"

Nisa Ouds:

"I'm 47"

She ask my age several times, and really excited wanted to see my face, my skin! That Arabian Lady still hard to believe my age. She really loves to ask many things about Nisa Ouds and NISA OUDS*R products.

Welcome to Malaysia!
---------------------------
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
14 Januari 2018

Assalamu alaikum dan salam sejahtera

Kita bercakap dalam bahasa kita yang lebih indah dan mesra! Bercakap mengenai NNSS yang kini sudah dikenali singkatan NNSS di kalangan #NisaOudsRregularcustomers yang cukup setia dengan setiap produk #NisaBeauty terutamanya. Penggemar gaharu yang mewah dan bahan organik yang alami, semulajadi.

Kini, bahan semulajadi menjadi 'trending' iaitu ikutan atau pilihan utama bagi yang mementingkan keaslian.

NISA*R NIGHT SERUM WITH SAFFRON atau NNSS adalah terlahir daripada gaharu dan Minyak Kelapa Dara yang pernah orang beli di Brazil padahal boleh di dapati dengan mudah daripada pokok kelapa tumbuh melata di bumi Malaysia. NNSS diperkayakan dengan khasiat Aloe Vera yang diketahui umum sebagai pohon penyembuh atau pohon ajaib, atau apa sahaja gelaran yang dinamakan, Kaya dengan Vitamin B12 yang paling bermanfaat untuk darah dan sel-sel tubuh badan kita. Saffron sebagai herba termahal di dunia memberi manfaat termewahnya dalam perawatan kulit terbaik. Minyak Zaitun Dara pula dipilih sebagai satu lagi bahan terbaik, pelembab terbaik yang menjanjikan kulit sihat dan cukup nutrisinya.

NNSS baik digunakan pada waktu malam ketika kulit mengalami pembaharuan sel setiap malam. Boleh juga digunakan bila-bila masa mengikut keperluan kulit anda. Merupakan produk kegemaran pencipta formula ini sendiri. Makanan kulit yang terbaik. Benar-benar istimewa dengan kebaikan gaharu yang sentiasa 'rare' dan unik.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

No comments:

Post a Comment