Friday, January 26, 2018

FELYSCHA: I.M A BIG GIRL!



NOUR FELYSCHA, puteri bongsu Nisa Ouds yang akan memasuki usia 9 tahun pada September tahun ini.

Selalu suka menganggap dirinya sudah besar dan meniru seperti apa yang orang dewasa suka lakukan. Apa yang bagus adalah Felyscha tahu apa yang diinginkan.

Cita-cita Felyscha adalah menjadi seorang doktor dengan gelaran DR. FELYSCHA. Felyscha juga sangat meminati bidang peragaan dan ingin menjadi SUPER MODEL dalam masa yang sama!

Di dalam gambar di atas, Felyscha baru sahaja memakai serum NISA*R NIGHT SERUM with SAFFRON (NNSS). Serum kegemarannya di antara 3 jenis serum yang telah NISA BEAUTY keluarkan. NNSS begitu selamat dan selesa pada kulit muda untuk mengekalkan kelembutan, kelembapan dan kesihatan terbaik. Felyscha sendiri cenderung untuk mencuba dan kini amat gemar memakainya tidak kira pada waktu pagi sebelum ke sekolah, waktu bersiar-siar mahupun ketika bercuti. Semalam beg tangannya hilang semasa bersiap untuk bercuti ke rumah kakak. Katanya itu beg yang berisi barang-barang peribadi yang sangat penting. Beg itu hanya berada di atas katil, terlindung di bawah jeans kakak! Kemudian barulah Felyscha senang hati untuk mendapatkan kakak sulung yang menunggu di tingkat bawah sejak beberapa minit.

Semoga Felyscha membesar dengan sentiasa riang dan gembira di bawah rahmat Illahi.

Assalamu alaikum dan selamat berhujung minggu!

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

3.8.2019

www,instagram,com/felyschanour

Nour Felyscha, gadis penjual Kek Kukus Klasik Chef Danial.
Boleh dapatkan melalui Nour Felyscha. Hubungi +60134291871 (WhatsApp Business)
Kek anda akan sampai ke pintu rumah anda terus dari dapur Chef Danial sendiri, Tidak kira di mana anda berada,

No comments:

Post a Comment